list_banner

News

6 in 1 idrogenu ossigenu

Questa hè a più nova macchina 6 in 1 per a cura di a pelle faciale chì usa un generatore H2 O2 chì trasforma l'acqua purificata in l'acqua di ioni di l'idrogenu è di l'ossigenu, a superficia di a pelle pò pruduce molecule H2, in modu chì e cellule di molecule d'acqua ponu penetrà rapidamente in a derma.Per ottene l'effettu di rejuvenece è imbiancamentu di a pelle, dà una faccia fresca!

1.Skin peeling Hydrodermoabrasion pulizia facciale
Hè l'ultima ristrutturazione in a tecnulugia di cura di a pelle.Utilizendu i ghjetti d'acqua, a capa esterna di a pelle serà rotta.Questu revelà una texture più liscia, più uniforme di a pelle.
2.Cold & hot trattamentu marteddu
A funzione di trattamentu friddu hè apposta per calmà a pelle dopu a pulizia.A pelle hè sensibile dopu à u trattamentu, cusì u trattamentu di u friddu hè necessariu. Funzione calda apre i pori di a pelle prima di trattamentu.Modu codice max -10 gradi.U modu caldu hè 18-50 gradi per ottene l'effettu di l'anti-rossu, anti-sensibile, moldura compatta
3. Ems ultrasonic lead in handle
100 milioni à 300 milioni di volte per seconda frequenza ultrasonica, u prucessu di trasmissione di u corpu, essendu a pelle, a derma, u tessulu subcutaneo di l'assorbimentu, l'assorbimentu di l'onda ultrasonica in u calore, l'ultrasoni L'effetti termali di a temperatura di i tessuti biologichi aumentanu ligeramente (0,5 ~). 1.0 ℃ ), per prumove a funzione capillare di i vini sanguini è u flussu di e cellule linfatiche, nutrienti necessarii per aiutà e cellule à trasportu à i capillari, prumove u metabolismu.Vicinu à a superficia di a pelle senza parti di sangue capillari di u tubu, invece di u flussu di sangue di linfa chì pò aiutà à cambià u flussu di linfa anu un aspettu di a pelle rugosa, prumove u metabolismu.È per aiutà u bassu di linfa, mantene a pelle sana.Mantene l'elasticità di a pelle / scumpressate u grassu è prevene l'obesità.100 milioni di volte per seconda vibrazione ultrasonica trasferita à l'urganizazione, l'urganizazione pruducerà cù vibrazioni ultrasoniche per seconda, un milione di volte Ligera vibrazione.Ligera vibrazione per stimulà u tessulu biologicu è u tissutu di a pelle, allevia a tensione, mantene l'elasticità di a pelle, u calore generatu da a vibrazione più faciule, aiuta à a prevenzione di l'obesità.
4.Oxygen Sprayer Gun
Aduprate l'ossigenu d'alta pressione per penentrate u fondu di a pelle.rende l'essenza atomizzata è i pori più facilmente assorbiti. aiuta à calmà a pelle è à rinfurzà i prucessi curativi di u tissutu.
5.RF manicu
Stu dispusitivu rf furnisce pertinenti energia termale bipolari trasfurmendu energia d'alta frequenza 50-65 ℃;ricuperà e funzioni di e cellule, aumenta a circulazione di sangue, degrada i grassi, nurmalizà l'equilibriu di l'hormone inducendu l'espansione di i vini sanguini è elevendu a temperatura di i tessuti;prumove a rivitalizazione di u collagenu stimulendu;hè un strumentu di punta chì guarisce l'equilibriu di a faccia è u corpu.
6.Bio manicu di elevazione
L'onde di microcorrente vi portanu una pelle stretta bianca, in particulare per i winkles di a pelle, l'anti-età, l'ochji rughe
Applicazione

- Pulizia profonda di a pelle.

- Detox.
- Rimodellazione di a pelle faciale è migliurà l'elasticità di a pelle.
- Anti-Aging.
- Eliminazione di arrughe.
- Rejuvenation di a pelle.
- Rimozione di capi bianchi / neri, pulizia profonda
– Umidificante
- Sbiancante, schiarimentu è ringiovanimentu di a pelle
- Riproduzione di a pelle
- Eliminazione di keratina

1.Funzioni supplementari potenti, cù penna di aspirazione di disintossicazione, rughe di lifting faciale BIO, effettu più sicuru.

2.U disignu più novu cù funzione friddu è caldu stessu tempu in un manicu.

3.User-amichevule cuncepimentu di u software: paràmetri simplice è funziunamentu faciule.

4.A high lift Italy pump sustegnu spray manicu doppia i risultati pulito chè dispusitivu nurmale.

5.With connettori plug-in rapidu, cunnessione hè più còmuda, sèmplice

6.With CE Approvatu, scuntrà alti standard di sicurità di disignu è efficienza.

7.Highly Return on Invest program, senza parti di cunsumu.


Tempu di Postu: Dec-06-2022