list_banner

News

Cumu sceglie una macchina per u corpu slimming?

Cù una crescita constante di u numeru di persone obese, ùn hè micca surprisa di vede i gimnasti è i centri di slimming mushrooming in tuttu u locu.E persone volenu vede bè, slim è in forma, ma anu pocu tempu o motivazione per fà i sforzi.I tecnulugii avanzati anu permessu à e persone di perdiri u so pesu senza eserciziu.E macchine per slimming sò una di e tecnulugia di slimming populari dispunibili.Queste macchine anu facilitatu senza sforzu a vita umana assai più faciule, grazia à l'avanzamentu di a tecnulugia.

Cume sò diverse e macchine per slimming?
A causa di a cuscenza crescente di i prublemi di salute è l'impatti negativi di l'obesità, u mercatu hè inundatu di equipaghji è tecnulugia chì prumettenu una perdita di pisu efficace.Macchine slimming corpu sò unu di tali ozzione è sò riferiti da sperti Lipo-suction machines, canali Slimming è di più.

Diversi tecnulugii daretu à e macchine slimming
I machini slimming di u corpu travaglianu nantu à diverse tecnulugia, cum'è cavitations ultrasound, radiofrequenza, laser, freccia radiu, congelazione di grassu, vibrazioni, etc. Un pò andà per a macchina slimming basatu nantu à e so preferenze è scopi.

Eccu alcuni tecnulugii cumuni chì travaglianu daretu à e macchine di u corpu slimming!

• Cavitation slimming machine & RF:
A tecnulugia di cavitazione ultrasound hè a tecnica più progressiva.A macchina slimming usa l'effettu di cavitazione ultrasound per sviluppà una bolla d'aria intornu à a cellula di grassu depositata.Cume a bolla d'aria rompe a pelle di linfociti, u grassu rottu hè eliminatu da u corpu.

图片1

• Laser slim machine:

U laser slimming machine applicà a luce laser à a superficia di a pelle cù grassu dipositu è ​​furzà e cellule di grassu per dissolve è liberà u grassu.Quandu u grassu hè dissolutu in glicerol è acqua, hè escretu da u corpu.

图片2

• macchina Vela Smooth:

L'apparecchiu di a manu ammorbidisce u grassu è riorganizza e cellule cù l'usu di luce infrarossa è freccia radio.In ogni casu, pò esse di tempu, postu chì ci vole à piglià un paru di sessioni per perdiri un inch di grassu.

图片3

• Macchine di congelazione di grassu:

I Fat Freezing Machines sò una alternativa non chirurgica à a liposuzione.U trattamentu medico distrugge e cellule di grassu cungelendu è cacciendu da u corpu.Ancu s'ellu ùn ci hè micca effetti latu, si pò aspittà un rossu lucale è bruising di a pelle.

图片4

• Emsculpt/EMSLIME NEO machine

EMSCULPT hè basatu annantu à un applicatore chì emette simultaneamente energie RF è HI-FEM+ sincronizate.Utilizendu l'onda elettromagnetica focalizzata in alta energia per espansione continuamente è cumplettamente i musculi, eseguite una furmazione estrema per rinfurzà in profondità a struttura interna di u musculu è pruduce novi catene di proteine ​​​​è fibre muscolari, in modu di furmà è aumentà a densità è u voluminu di i musculi cù alta. A cuncentrazione di l'acidu grassu chì porta à l'apoptosi di e cellule di grassu à u stessu tempu, rende cusì l'effettu di a furmazione di musculu è di riduzzione di grassu.

图片5

Funzionanu e macchine per slimming?

Una quantità considerableu di ricerca è ricerca scientifica mostra chì e macchine per u corpu slimming sò efficaci in i prugrammi di grassu è di perdita di pisu.Tuttavia, i risultati finali pò varià da persona à persona per via di parechji fatturi è cundizioni.Di genere, i studii mostranu chì hè una bona idea di utilizà diverse tecnulugia per ottene boni risultati.A bona nutizia hè chì ci sò insignificanti à senza effetti latu cù sti machini slimming è prucedure.

Di genere, i studii anu dimustratu chì i tecnichi laser è a tecnulugia Ultrasound sò efficaci per a perdita di pisu è riducendu a circonferenza abdominal.A terapia di radiofrequenza hè cunnisciuta per a riduzzione di a pelle cadente è a cellulite.Un altru benefiziu aghjuntu hè una migliione in a struttura di a pelle è a strettezza.

Diversi studii à grande scala anu dimustratu chì e macchine per slimming body sò una terapia appruvata per a perdita di grassu.Mantene luntanu da e tecniche chirurgiche invasive cum'è Lipo-suction è andate per queste macchine per slimming body per una perdita di pisu sicura è efficace.Quandu e diverse tecniche di slimming sò cumminati, aumentanu a perdita di grassu è inch.Inseme cù l'usu di sti machini slimming è prucessi, mantene un stile di vita sanu.Tuttu ciò chì duvete fà hè di circà a tecnica è a tecnulugia ghjusta è cumprà a macchina da un fabricatore affidabile.


Tempu di posta: Jul-08-2022