list_banner

News

Deve esse bisognu di sapè a quistione nantu à a macchina laser Picosecond

Chì ghjè u laser di picosecondu?
Picosecond hè un trattamentu rapidu è faciule micca chirurgicu, non invasivu di a pelle laser per quelli chì cercanu un aspettu più ghjovanu.U laser Picosecondu pò trattà assai spazii di u corpu cumpresi pettu o décolleté, faccia, mani, gammi, è più.I Pacienti anu avutu ancu grandi risultati per u trattamentu di cicatrici di l'acne, lesioni pigmentate è arrughe.
U laser di Picosecondu si focalizeghja nantu à e vostre zone problematiche, sia macchie marroni, danni da u sole, lentiggini, lesioni pigmentate o cicatrici d'acne.Picosecond offre un trattamentu più gentile.In u passatu, i lasers anu basatu nantu à l'energia di u calore intensu per caccià u pigmentu da a pelle, chì pò esse dulurosu è portanu à un rossu significativu di a pelle è tempi di inattività.

图片6

Beneficii di u trattamentu laser picosecondu:
tempu d'inattività minimu
Aiuta a rigenerazione di a pelle
Rimozione di tatuaggi, macchie di età, melasma è lesioni pigmentate
Riduce e linee fini è e rughe

图片7

Quale pò riceve trattamentu laser di picosecondu?
I laser Picosecondi sò appruvati da a FDA è sicuri per l'usu di tutti i tipi di pelle.(Contraindicated in i malati cù epilessia, gravidenza o lattazioni)

Sò i laser picosecondi sicuri?
I laser di picosecondu anu u minimu risicu.Picosecondi sò più sicuri di i laser tradiziunali.

Chì sò l'effetti secundari di picoseconds?
L'effetti secundarii ponu include rossi è gonfiore temporale in u locu di trattamentu.U rossu di solitu diminuisce in 3 ore, ma pò durà finu à 24 ore in certi casi.Certi clienti sviluppanu qualchi pimple bianchi dopu u primu trattamentu.Questa hè una reazione inflamatoria di a pelle, chì pò esse ricuperata da a mascara per trè ghjorni consecutivi.Di solitu, l'iperpigmentazione indesiderata pò esse appiicata ligeramente (imbiancatura) durante u trattamentu è pò scurisce in e prossime 24 ore prima di sparisce.

Quantu dura u trattamentu di picosecondu?Quandu vi vede i risultati?
Sicondu a zona di destinazione, u trattamentu pò piglià 30-45 minuti.A maiò parte di i pazienti necessitanu trattamenti multipli per affruntà cumplettamente e so preoccupazioni.Tuttavia, a pelle parerà rinfrescata dopu duie settimane di trattamentu.

Quandu possu turnà à e mo attività nurmale dopu u trattamentu laser di picosecondu?
In generale, i laser di picosecondi ùn necessitanu micca assai tempi di inattività.Hè ricumandemu di evità l'attività strenuous per e prime 24 ore.

图片8
图片9

Cumu preparu per u trattamentu laser di picosecondu?

◆ Ùn espone micca à u sole in duie simane prima è dopu u trattamentu.
◆ Ùn aduprate micca prudutti d'hormone o prudutti funziunali di cura di a pelle in sei mesi prima è dopu u trattamentu.
◆ Ùn aduprate micca l'acqua calda in l'area di trattamentu u ghjornu dopu à u trattamentu, o bagnate in surgenti calde è sauna, è pulite cù acqua calda o fridda.
◆ Ùn manghja micca cibi piccanti, frutti di mare, cibi fotosensibili, cibi ricchi di ioni di cobre B in una settimana dopu à u trattamentu.
◆Dopu à u trattamentu, u rossu lucale è l'inflamazioni appariscenu, applicà una settimana di maschera idratante è riparà dopu l'applicazione di ghiaccio in u tempu.
◆U metabolismu di a melanina accelerà dopu à u trattamentu, è a melanina hè più attiva, cusì deve esse attentu à a prutezzione di u sole.
◆Se ci hè a furmazione di scab dopu à u trattamentu, assicuratevi di permette à a scab per fallu naturali per evità di abbandunà a pigmentazione.
◆Alcuni invitati averà qualchi pimple bianchi dopu à u primu trattamentu.Questa hè una reazione inflamatoria di a pelle, è pò esse ricuperata da a mascara per trè ghjorni consecutivi.


Tempu di posta: Jul-08-2022