list_banner

News

Oxy Pistole Spray Bellezza Onnipotente Peeling Aqua Water Oxgen O2 Facial Peel Machine Water Oxygen Jet

O2toderm + Oxygen Facial Machine - Salute di a pelle per a vita

O2toDerm, cunnisciutu ancu com'è Oxygen Glass Facial o Oxygen Dome Therapy, hè un sistema di ossigenu anioni iperbaricu.U sistema rivoluzionariu trasforma l'aria naturale in ossigenu puru finu à u 92% è u furnisce attraversu a maschera in forma di cupola in una camera iperbarica.Genera a quantità di anione (anione negativu) da 3 milioni di più di a produzzione naturale.Anioni sò vitamini da l'aria, simili à ciò chì avete in un boscu prufondu.Inducenu è stabilizzanu i radicali liberi chì à u turnu rigeneranu e cellule novi, riducenu i batteri, riequilibranu i livelli di PH, migliurà i segni di l'anziane, curreghjenu è guariscenu e cellule danate.

Macchina facciale à jet d'ossigenu 3 in 1 di alta qualità RF Ultrasonic Care Skin Care CO2 Oxygen Bubble Exfoliate Oxygen Facial Machine

Cuncepitu cù l'estetica prufessiunale in mente, l'ossigenatu combina a nova tecnulugia OxyGen patentata cù a rinumata tecnulugia Multi-polar.oxygenated furnisce una nutrizione è ossigenazione di a pelle di alta qualità inseme cù risultati anti-aging clinicamente pruvati.A cumminazzioni di Multi-polar RF è OxyGen migliurà a qualità di a pelle à i strati di l'epidermisa è di a derma chì offre risultati à longu andà.

Applicazione di bolle d'ossigenu:
• I risultati visibili immediatamenti

• Piacevule è calmante
• No downtime
• Safe per tutti i tipi di pelle
• L'ossigenazione naturale da l'internu -travaglia cù i prucessi naturali di u corpu umanu
• Pulizia è esfoliazione ottimali
• Infuzione massima di ingredienti attivi
• Nutrimentu attivu superiore

I risultati
1. A pelle pulita è idratate;

2. Restore u voluminu di a pelle;
3. Aumentà a produzzione di collagen;
4. Reduce hyperpigmentation;
5. Improve a produzzione di cellule di a pelle;
6. Reduce l'apparizione di linee fini è arrughe.

Applicazione
1. Cells reviving, Carbon oxygen skin care.

2. Rejuvenation di a pelle, riparà a pelle opaca.
3. Face firming, migliurà è prevene l'anziane di a pelle, pori grossi stretti, imbiancatura di a pelle.
4. Riscaldamentu di radiofrequenza, stimula a generazione di albume per u lifting di a faccia, u strettu di a pelle, etc.
5. Pulizia profonda facciale, Pulizia Microbubble.
6. Deep moisturizing.
Specificazione
Nome di u produttu
3 In 1 Ultrasonic Oxygen Facial Machine
Culore
Biancu
Tecnulugia
Ultrasonic+Oxygen+RF
Frequenza di vibrazione
5-30 Hz
Input Volt.& Current
100-240V, 50-60Hz, 600mA
Valutazione di putenza di input
12VDC.2.0A
Interfaccia d'utilizatore
Touch Screen LCD di culore
Dimensione di imballaggio
55 * 22 * ​​57 cm
Pesu
15 kg
Vantaggiu:
Adatta à tutti i tipi di pelle
Tensione di input
110-240V 50-60HZ 150AV
Durante u prucessu di esfoliazione, a capa superiore di e cellule morte di a pelle hè eliminata cù una bacchetta cù un "kits" à a fine. Dopu avè appiicatu à a vostra faccia, è massaggiate a bacchetta in a mo pelle per esfoliate cum'è i kits reagiscenu cù u gel per furmà. bolle di diossidu di carbonu. Stu passu liscia è rinnuvà a pelle, preparendu per ingredienti attivi da u gel.InfuzioneMentre l'esfoliazione era in corso, l'infuzione era ancu in prucessu.Ogni tipu d'ingredienti boni da u gelu, cum'è l'acidu hyaluronicu, peptidi è antioxidanti per aiutà a pelle cù u turnover di e cellule è u rejuvenimentu sò stati assorbiti, risultatu in una pelle nova è radiante.Ol'ossigenazioneStu passu prossimu di u facial era u mo preferitu.E bolle di diossidu di carbonu sò furmati nantu à a superficia di a pelle è sfondate delicatamente, mandendu un flussu di sangue riccu d'ossigenu à a zona.Questu crea un assorbimentu maiò di i ingredienti attivi.Stu passu particulare si sentia veramente cool è rinfrescante!Trattamentu 2: Lift Facial Multipolar RFUtilizà a tecnulugia di freccia radio per alleggerisce e linee fini, stringe a pelle, monitoraghju in tempu reale di a temperatura di a pelle, sicura, efficace è cunfortu.Remolding di u collagene è migliurà l'elasticità di a pelle.Dissolve e cellule di grassu è cellulite, prumove a circulazione di sangue è u sistema linfaticu.Trattamentu sicuru è indolore cù effettu immediatu.Trattamentu 3: Enhanced Ultrasound InfusionAttraversu 1 milione à 3 milioni di vibrazioni, l'essenza penetra in profonda in a pelle, massaggia delicatamente e cellule, prumove u metabolismu, aumenta a viabilità cellulare, è migliurà a circulazione di sangue è linfatica.L'esfoliazione hè stata seguita da 12 minuti di infusione ultrasound rinfurzata calda è calmante.Questu aumenta a capacità di a pelle per assorbe l'ingredienti da u gel.Questi ingredienti assorbiti cuntinueghjanu à travaglià longu dopu chì u facial hè finitu.Dopu, aghju trovu chì u mo moisturizer cutidianu assorbe megliu dopu stu prucessu.Trattamentu 4: Massage facialUna volta l'esfoliazione, u lifting facial rf è l'infuzione ultrasound hè finita, sò stati trattati à 10 minuti di massaggio cù Infinite Aloe Moisturizing Cream!Avà era a ciliegina nantu à a torta !
Profilu di a cumpagnia
ZHZY XI'an Photoelectric Technology Co., Ltd hè una fabricazione mundiale di equipaghji medicali-estetici. Hè famosu in u cuncepimentu è u sviluppu IPL, Radio-Frequency, laser diodu, laser CO2, laser Nd-yag è HIFU, prudutti di tecnulugia di cavitazione.
Continua à appughjà è à pruvà!Per esse a squadra più prufessiunale!Offre u megliu serviziu à i clienti!
Turchia Exhibition Germany Medical Fair Thailand Expo Italy Cosmoprof Vietnam Beauty Fair HK Asia Beauty Fair
FAQ

1. Pò avè u mo Logo?

Rispondi: iè, logu nantu à u corpu è logu in u software gratuitu.

2. Si ruttu ?
Rispondi: Cuntattateci è mandateci dettagli video è stampi, u nostru ingegnere vi furnisce a suluzione in 24 ore.
3. OEM/ODM?
Rispondi: iè, avemu una squadra prufessiunale di R&D cumpresi u dipartimentu 3D di u software, l'hardware, l'elettronica è i diseggiani.
4. Garanzia ?
Rispondi: Supportu di a tecnica di a vita.2 anni di garanzia.
5. Training ?
Rispondi: iè, offremu manuale d'utilizatore è video cum'è a vostra guida 24 ore di serviziu in linea.
6.Metudu di pagamentu?
Rispondi: Alibaba Trade Assurance, T/T, WESTERN UNION, Carta di Creditu, Paypal.
7.Package di machina?
Risposta: forte è bella cassa in lega d'aluminiu cù plastica è spuma.Duru abbastanza per prutege a vostra macchina nantu à a strada.

Mandate u vostru messagiu à stu fornitore


Tempu di post: Dec-30-2022