list_banner

News

hiemt pro

L'HIEMT hè una nova tecnulugia assoluta per a scultura di u corpu.Stu dispusitivu aiuta l'omi è e donne à custruisce musculus mentre brusgiate u grassu.A so nova Tecnulugia 2020 aduprata in Salone di Bellezza per dimagrimentu di u corpu, firning è brucia di grassu.Top bona recensione in u mercatu di i Stati Uniti in a prucedura di lifting di glutei non invasive.

chì hè Hiemt pro?

Hiemt pro (Muscle Building Fat Loss Machine) aduprate (HIFEM) tecnulugia di campu elettromagneticu focalizatu d'alta intensità per ottene scoppi à breve termine di putente contrazione musculare, risultatu in rinfurzà a densità musculare, diminuite u voluminu, clarità mejorata è tonu megliu. HIEMT hè particularmente efficace. per i glutei è l'abdomen.

4 Maniglia Tecnulugia RF Tesla Emslim NEO machine-DETTAGLI2

Hiemt pro review hè veramente a pena?

Vantaggi di Hiemt Pro
U musculu hè sviluppatu mentre u grassu hè ancu brusgiatu
A prucedura dura solu 30 minuti per un trattamentu totalmente Non-invasive
I trattamenti spaziati appropritamente dannu à e prucedure u tempu di custruisce l'una nantu à l'altru è pruduce risultati più longu

cumu e persone feedback?

"I cuntrazzioni si verificanu uni pochi di seconde, a freccia più veloce, aghju pruvatu u laser più veloce hè 20HZ, questu pò ghjunghje à 120HZ. A so suzione Very Very strong" Scuola di Trainning UK.

"A mo cintura pareva più chjuca è i glutei rialzendu dopu avè seguitu 3 trattamenti, micca cusì stupente, ma u so risultatu hè chjaramente" Proprietariu di Salone di Bellezza USA

Hiemt pro machine emsculpt corpu prucedura

hiemt pro prima è dopu
Ems Body Sculpting Muscle Slimming Machine Nova Ems cù maniglie RF-dettagli4


Tempu di Postu: Nov-30-2022